Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 29 juni 2008

Award


JEEEH! ik heb een award gewonnen met mijn blog! Hier ben ik echt super trots op, want ik ben pas net 2 maandjes bezig, echt super! Ria heeft mij deze award gegeven, dank je wel meid! Ik ben er echt blij mee!

Aan mij nu dus de eer om 7 andere de award uit te reiken!
AND THE WINNERS ARE: Nicole, Lilian, Janien, Joyce, Barbara, Inge en Wendy!

Gefeliciteerd meiden!

De regels voor de award:
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de award hebt gekregen.
3. Stuur de award naar tenminste 7 andere blogs die door hun actualiteit, thema's en designs opvallen.
4. Zet links van deze site's op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site's dat ze gewonnen hebben.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt voor de award, vind het echt super!

Groetjes Inge

ScrapEnjoy zei

Marije, wat lief van je dat je mij een Award gunt, ben er trots op hoor.

gr. Lilian xxxx

Anoniem zei

Heel erg graag gedaan Marije! Je hebt een leuke site en ik kom dan ook geregeld even neuzen...ga zo door!!
liefs
Ria

Anoniem zei

Oooh wat leuk en wat lief!! Dank je wel!!

Anoniem zei

Ohh Marije wat lief van je thanks..ben er echt blij mee!