
JEEEH! ik heb een award gewonnen met mijn blog! Hier ben ik echt super trots op, want ik ben pas net 2 maandjes bezig, echt super! Ria heeft mij deze award gegeven, dank je wel meid! Ik ben er echt blij mee!
Aan mij nu dus de eer om 7 andere de award uit te reiken!
AND THE WINNERS ARE: Nicole, Lilian, Janien, Joyce, Barbara, Inge en Wendy!
Gefeliciteerd meiden!
De regels voor de award:
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de award hebt gekregen.
3. Stuur de award naar tenminste 7 andere blogs die door hun actualiteit, thema's en designs opvallen.
4. Zet links van deze site's op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site's dat ze gewonnen hebben.

5 opmerkingen:
Bedankt voor de award, vind het echt super!
Groetjes Inge
Marije, wat lief van je dat je mij een Award gunt, ben er trots op hoor.
gr. Lilian xxxx
Heel erg graag gedaan Marije! Je hebt een leuke site en ik kom dan ook geregeld even neuzen...ga zo door!!
liefs
Ria
Oooh wat leuk en wat lief!! Dank je wel!!
Ohh Marije wat lief van je thanks..ben er echt blij mee!
Een reactie posten