Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 1 april 2009

compleet

Ja ja, we hebben de uitzet compleet! Zondag had ik de laatste spulletjes besteld en deze kwamen vandaag binnen..Wat dat betreft kan de baby komen dus :P hihi

De laatste bestelling bestond uit een babyfoon, deurstoppers (zodat er geen vingers tussen de deur komen als beeb wat groter is), een omslagdoek.
Ook hadden we nog wat kleertjes nodig in maat 50, niet heel veel want voor het zelfde geld is beeb al te groot voor dat maatje als het wordt geboren. Gewoon wat simpels zodat het er in ieder geval wel is, mocht het nodig zijn! 3 rompertjes, 2 witte broekjes, 2 witte thsirtjes met lange mouwen (zoals hier onder), een pakje en een tshirtje. Het pakje en tshirtje kan ik helaas nog niet laten zien, maar ik kan wel vertellen: ze zijn leuheuk!!!



Beeb voel ik nu wel echt elke dag eventjes, vooral als ik even een rustpauze inlas..wat eigenlijk nog veel te weinig is! Het voelt als gerommel in mijn buik..een soort kleine plopjes. Mensen roepen dan meteen oohw dat is zo'n speciaal gevoel! Nou dat gevoel heb ik nog niet, meer omdat ik beeb nu voel omdat ik weet dat het het kindje is, maar om nou te zeggen van hé dit is echt de baby..dat gevoel moet nog komen denk ik! Gelukkig hebben we nog tijd genoeg om op dat punt te komen! haha

Gistere hadden we ook weer een controle bij de verloskundige. Alles was goed, mijn gewicht staat nog steeds op -6 van het begingewicht tijdens mijn zwangerschap. Baarmoeder komt tot mn navel en mijn bloeddruk was 110/60, lager als de vorige keer dus zelfs!Ook hebben we weer even het hartje mogen horen en dat was ook prima!
Omdat mijn BMI wat te hoog was krijgen we in week 30 en 35 nog 2 extra groei echo's om in de gaten te houden of beebje wel goed genoeg groeit! Een beetje vervelende bijkomst daarvan is dat ik hierdoor een medische indicatie heb om in het ziekenhuis te bevallen. Dit hadden ze bij de verloskundige nooit verteld!! En dat terwijl ik net aan het terug krabbelen was en toch liever thuis wilde bevallen..:( Daar baal ik dus wel een beetje van! Mja we gaan maar gewoon zien wat het brengt!

Vandaag kwam ik in het winkelcentrum deze knuffel tegen in de opruimingsbak, en die kon ik natuurlijk niet laten liggen!! Lief istie heh..*zucht*

1 opmerking:

Angela zei

hoi hoi
wat een leuke spullies weer! nou knip dicht want je bent compleet (zijn jouw woorden!).
Dat gevoel had ik ook meis met die plopjes, zo van "is dit het nou" maar op het moment dat je echt de bewegingen voelt, wordt het wel leuk, je groeit erin als het ware! En over een paar weken denk je: zo mag het ff minder hihihi!
Wat lekker dat alles weer goed was maar wel balen dat je toch naar het ziekenhuis moet! Ik wil ook lekker thuis en hoop dat het kan en mag (eigenwijsje ligt hier nog steeds in stuit maar mag nog 6 a 7 weken)
xxx