Ik begin nu wel te merken dat mn buikje wat groter begint te worden hoor! Sowieso merk ik ook wel dat ik wat minder kan hebben, ben weer sneller moe en heb ook best snel last van harde buiken, soms ook best pijnlijk met een trekkend gevoel..
Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor de glucose tolerantie test, waar ze ook meteen bloed afnemen om te testen op schildklier afwijkingen en ijzer. Ik ben wel blij dat mijn oma even meegaat, Tobias kan niet en het is best een vrij lang onderzoek.
Verder zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor het huis, de gordijnen zijn al uitgezocht, offertes aangevraagd voor de achterpui, en waarschijnlijk deze week het voorlopig koopcontract tekenen...spannend!!
Deze week nog werken en dan ben ik een weekje vrij waarin ik vast veel dingen wil gaan regelen en inpakken, dan is het maar gebeurd nu ik ook nog wat kan, haha

2 opmerkingen:
zo Marije...ook jou buikje groeit gestaag zeg! En wat gaat het snel he.....
Blijf je in dezelfde woonplaats?? En lief dat je een bloemetje van Tobias kreeg ;)
He Marijeeeeeeeee!!!
Ik was je kwijt joh, nu kon ik via je link weer bij je terecht wahahaha.
Maare jeetje meis wat een mooie buik krijg je al....je bent al heerlijk over de helft heen......gaat zo snel!
Ik lees over gordijne enzovoort...ga even snel je blog verder bekijken!
Hou je haaks en geniet nog even.
Groetjes Jacqueline
Een reactie posten