Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 3 mei 2009

Verloskundige bezoek en goed nieuws!!

Vrijdag mochten we weer op controle komen. Ik was best heel benieuwd hoe hard beebje was gegroeid, maar ook hoe het stond met mijn bloeddruk die de vorige keer erg laag was en waardoor ik best wat duizelingen heb gehad de afgelopen tijd.
Alles was gelukkig goed, mijn bloeddruk was weer iets gestegen naar 120/60 en zoals ik al dacht was mijn gewicht gelijk gebleven.
Ook met beebje was alles goed, mijn baarmoeder komt nu tot ongeveer 2 vingers boven mijn navel en ook heeft de verloskundige nu met een cm met buik opgemeten. Ze vond dat ik al een mooi bolletje had. Het hartje van beeb was weer (had ik laatst thuis ook al) wat lastig te vinden omdat het druktemakertje in mijn buik onwijs aan het bewegen was!

Ik heb een formulier meegekregen voor een uitgebreide glucose tolerantie test, waarvoor ik 11 mei naar het ziekenhuis moet. Ook prikken ze dan meteen op schildklier en ijzergehalte.
Ook mocht ik gaan bellen voor de groeiecho's met 30 en 35 weken, waarvoor ik ondertussen afspraken heb gemaakt op 3 juni en 9 juli! We hebben weer wat om naar af te tellen dus ;) De nieuwe afspraak bij de verloskunidge is al over 3,5 weken op 25 mei!

Overigens was vrijdag voor ons een onwijs geslaagde dag! Met mij en beeb gaat alles goed, Robin kwam logeren en lekker bbq-en, maar wel het beste van alles: WE HEBBEN EEN HUIS!!

We zijn vrijdag tot de overeenkomst gekomen en de financiering is aangevraagd!We gaan er van uit dat de overdracht zo half juni zal plaats vinden, dus dan kunnen we snel aan de slag!



2 opmerkingen:

Hilde zei

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!

Groetjes Hilde

Anoniem zei

Hey Marije...wat geweldig nieuws! Met de baby en jou alles goed, en als toetje een nieuw huis! Gefelicteerd meis!