Gister waren we alweer 3 jaar samen, veel meegemaakt, veel leuke dingen maar ook minder leuke dingen...Dat hoort er ook wel bij, maar soms was het wel een heftig! Nog 2 en een halve maand en dan gaan we met z'n 3tjes (en onze dierentuin hihi) van het 4e jaar genieten! *hoop ik*
We hebben gezellig samen gebbq-ed en tot laat buiten gezeten, super gezellig en lekker samen..even tijd voor elkaar!
Vanochtend heeft Toob nog even een paar nieuwe foto'tjes gemaakt want dat was alweer 2 weken geleden (ik heb er zelf wel weer wat tussendoor gemaakt, maar die van hem lukken meestal beter haha)
Ondertussen zijn we druk aan het inpakken hier in huis, heel veel is al gedaan..dat geeft wel een fijn gevoel! Mochten we dan een huis vinden, dan is dat lekker alvast gebeurd. En stel dat we toch ergens anders zullen moeten overbruggen, dan staan alle spullen in ieder geval klaar om opgeslagen te worden voor zo lang als nodig!
We zijn in ieder geval ook weer druk op zoek naar een ander huisje en morgen gaat Toob weer bellen voor nieuwe afspraken, hopelijk vinden we snel wat anders..zou een hele geruststeling zijn :)
Ook ben ik druk bezig mijn opleiding af te ronden en heb ik de afgelopen dagen echt heel veel gedaan, ik heb bijna al mijn praktijktoetsen af en een begin gemaakt aan mijn eindopdracht! Het einde is in zicht en ik ben lekker opgeschoten..toch ben ik wel blij als ik klaar ben, weer iets afgerond en een diploma op zak!
Vandaag ga ik nog een beetje rommelen, alhoewel ik niet heel veel puf meer heb om echt wat nuttigs te doen (laatste paar dagen een beetje te hard gewerkt denk ik!). Morgen ga ik weer aan het werk, ben benieuwd..ben nu helemaal uitgerust en heb wel weer zin om te beginnen! Toch ben ik erg benieuwd hoe mijn buik er op reageerd..
Ook morgen naar de verloskundige en 's avonds een informatie avond in Bronovo over bevallen in het ziekenhuis daar..
Fijn weekend nog en geniet van het weer!

2 opmerkingen:
nou meid je bent maar druk met alles ondanks de vakantie! Lekker dat je dan echt helemaal vrij was want dat bovenop je werk was misschien echt een beetje te veel geweest. En natuurlijk erg prettig dat je zo productief geweest bent! Balen natuurlijk weer van jullie huisje zeg! Succes met verder zoeken!
xxx
Jammer Marije dat het huis niet is doorgegaan....echt jammer. Wel fijn dat alles lekker loopt in je leventje..ook voor jou gaat het super opschieten nu. Geniet er van!
Een reactie posten