Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 8 mei 2009

erkenning

Jaa we hebben de 100-dagen grens bereikt! Dat wil zeggen dat we nog 'maar' 100 dagen hoeven af te tellen tot de uitgerekende datum..het wordt nu dus echt aftellen! Zondag ben ik alweer 26 weken zwanger en gaan we het laatste trimester in, alweer 2/3 zit er op dan!

Gister hadden we een drukke dag wat betreft 'zwangerschap' en gewoon ook, voor mij. 's ochtend om half 9 zaten we bij het gemeentehuis en heeft Tobias ons kindje erkent. Ook officieel is hij nu dus de vader van beebje en zal beebje ook zijn achternaam krijgen. Daarna heb ik de hele dag gewerkt en 's avonds hadden we nog een themabijeenkomst over borstvoeding. Ik heb er echt wel wat van geleerd en wat van opgestoken. Ik ben blij dat we zijn geweest, maar was wel heeel moe aan het eind van de avond!

Vandaag was de laatste vakantiedag op mijn werk. Aan de ene kant gelukkig, omdat ik het toch wel begin te voelen hele dagen werken, 5 dagen. Aan de andere kant vind ik het ook wel jammer want ik vind de vakantie's altijd erg leuk om te werken omdat je dan net even wat meer tijd hebt met de kinderen en we altijd leuke dingen doen.
Toen ik thuis kwam uit mijn werk vandaag stond er een heel lief cadeautje op mij te wachten! Een cadeautje voor mijn eerste moederdag! Van Tobias heb ik een hele mooie bos bloemen met een cadeaubon erbij gekregen om wat leuks van te kopen, lief heh!!

Geen opmerkingen: