En wat voor een! Ik heb deze week een hoop gedaan, veel ingepakt in huis en het een en ander voor school, want ook daarvoor begint de tijd een beetje te dringen ondertussen.. Wat betreft de baby, heb ik een lijst gemaakt met alle adressen van de mensen die we een geboortekaartje willen gaan sturen, druk bezig geweest een kaartje uit te zoeken maar dat viel nog niet mee!
We hadden een super leuk kaartje gevonden waar we allebij echt zoiets bij hadden van; dit wordt m! Dus ik wilde die gaan bestellen, de tekst lever je dan later in, maar dat bleek niet meer te kunnen want hij was niet meer leverbaar! :(
Dus maar weer opnieuw zoeken..
Afgelopen woensdag hadden we een bouwtechnische keuring in het huis wat we zouden gaan kopen, en deze viel helaas heel erg tegen. Er waren bijvoorbeeld nog loden leidingen aanwezig, terwijl ik heel zeker weet dat er gezegd is dat deze niet meer aanwezig zouden zijn. Zo waren er nog meer dingen waarvan we veel bijkomende kosten zouden krijgen..Aanstaande maandag krijgen we het rapport binnen en de kans is groot dat we dit huis op grond hiervan toch alsnog moeten afzeggen.
Vanmiddag hebben we alweer een nieuwe bezichtiging gepland staan, hopen dat het geluk ons nu iets meer aan de zijde staat!
Verhuizen voor de bevalling zit er ondertussen niet meer in, ik baal hier echt enorm van mja zal me er toch maar bij neer moeten leggen! Het is al hopen dat we wel nog een huisje hebben voordat we er hier uit moeten zijn...
Met de baby en mijzelf gaat gelukkig verder wel alles goed! Dit weekje vrij heeft me goed gedaan moet ik zeggen, ik heb geen last meer gehad van harde of pijnlijke buiken (YEAH!!) en beebje is lekker actief! Nog maar anderhalve week dan mogen we weer even naar ons kindje kijken en zullen we ook weten of de baby goed groeit en of beeb nog steeds zo eigenwijs is om in een stuitligging te liggen!
Fijn weekend allemaal!
vrijdag 22 mei 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten