Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 8 september 2009

cadeautjes!

Jeetje!! We hebben alle cadeautjes nu nog op de tafel in de kamer liggen en het viel me op hoeveel het er eigenlijk zijn! Enn allemaal stuk voor stuk weer onwijs leuk!! Om ze aan jullie te showen heb ik er even een totaal foto van gemaakt..


Vanochtend is hier iemand van het consultatiebureau op huisbezoek geweest voor het intake gesprek..Ze heeft ook nog even naar Danique haar naveltje gekeken en dat zag er goed uit. Alle andere metingen, het wegen en dat soort dingen komen allemaal bij de volgende afspraken. De eerst volgende is als mijn meisje alweer 4 weken oud is!

Deze foto wilde ik toch even met jullie delen! Kijk eens hoe lief ze (onbewust nu nog) lacht in haar slaap!! *zucht* om bij weg te smelten toch? ;)


Vandaag is papa Tobias ook thuis omdat hij zaterdag dan wel werkt, dus vandaag zijn we lekker met z'n 3tjes een beetje in huis aan het rommelen :)

2 opmerkingen:

Angela zei

Lekker verwend hoor!!! Leuk he al die kadootjes? En die lachjes zijn ook zooo lief!

Anoniem zei

Mooie volle tafel. :D Lieve foto van Danique.

x Sasz