Vanochtend is hier iemand van het consultatiebureau op huisbezoek geweest voor het intake gesprek..Ze heeft ook nog even naar Danique haar naveltje gekeken en dat zag er goed uit. Alle andere metingen, het wegen en dat soort dingen komen allemaal bij de volgende afspraken. De eerst volgende is als mijn meisje alweer 4 weken oud is!
Deze foto wilde ik toch even met jullie delen! Kijk eens hoe lief ze (onbewust nu nog) lacht in haar slaap!! *zucht* om bij weg te smelten toch? ;)
Vandaag is papa Tobias ook thuis omdat hij zaterdag dan wel werkt, dus vandaag zijn we lekker met z'n 3tjes een beetje in huis aan het rommelen :)

2 opmerkingen:
Lekker verwend hoor!!! Leuk he al die kadootjes? En die lachjes zijn ook zooo lief!
Mooie volle tafel. :D Lieve foto van Danique.
x Sasz
Een reactie posten