Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 9 september 2009

In bad met omi

Vandaag kwam omi (overgroot oma) lekker met Danique knuffelen en haar in badje doen! Het was erg gezellig en natuurlijk heb ik weer de nodige foto's gemaakt..

Met omi in badje


Ze heeft het reuze naar haar zin en houd omi heeel goed in de gaten!


Het aankleden is wat minder, want dat is veel te koud na dat lekkere warme badje


Als ze dan nog even op haar buikje mag liggen zodat we ook haar ruggetje in kunnen smeren is het weer goed, want dan kan ze weer heel goed rond kijken!


Verder heeft ze vandaag haar dagje niet zo..het is eigenlijk alleen maar drinken en huilen en vooral NIET slapen..regeldagje dus! Erg leuk...want ik kom helemaal nergens aan toe! Hopelijk kan ze zo nog een beetje in slaap komen zodat ik me in ieder geval ook even lekker kan douchen en misschien nog iets in huis..
Zo niet? nou dan niet...haha

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik sliep als baby nooit, was sowieso 3/4 kwart van de dag wakker. Echter ik huilde dan weer nooit, dat scheelde dan weer. ;)

x Sasz

Ria zei

hey Marije! Ik ben even niet geweest ivm verbouwing bij mij thuis, maar ik heb een berg gemist zie ik! Wat een hoop gave,lieve foto;s!! En ik moet zeggen, ook Danique is een schatje hoor! Vooral die foto waarop ze nog onbewust lacht is prachtig! Gaat het met jou allemaal goed??

jacqueline zei

Marije wat een geweldige foto's.
Ik zit gewoon helemaal te genieten van jullie kleine meisje.
Wat een mooie baby is ze ook!
Ik zou zo weer willen wahahaha.
Wat geweldig en uniek ook dat jou oma haar in badje doet.
Nou ik zou zeggen geniet lekker van deze tijd.

Groetjes Jacqueline

Angela zei

schattig weer meid! wat een koppie kan ze trekken zeg!
Hoe is het met jou nu? Lukt het allemaal nog een beetje?
xxx

ScrapEnjoy zei

Wow, wat een leuke foto's Marije... en het is wel een schatje om te zien hoor, mag je wel erg trots op zijn, het is een mooie dochter.
Lekker van genieten en ach.... wij hebben ook wel eens onze dag niet... ze kunnen nog niets zeggen.

Geef ze maar een lekkere knuf van mij.

lieve groet Lilian