Ook hebben we foto's gemaakt van Jason en Danique samen, na een paar foto's vonden ze het blijkbaar zo leuk dat ze met armen en benen helemaal mee gingen dansen! hihi echt een onwijs grappig gezicht!
Danique had lol!!
Met ons gaat alles super! Ik had niet beter kunnen wensen...Tobias heeft het onwijs nar zijn zin op zijn nieuwe werk..in ons nieuwe huisje loopt alles voorspoedig (afgelopen zaterdag heeft Toob samen met een vriend de vaatwasser ingebouwd!) en met mij en Danique gaat het ook onwijs goed..we doen lekker rustig aan, leuke dingen, krijgen nog veel visite met nog meer cadeautjes en ook blijven er nog steeds kaarten binnenkomen! Echt zoo onwijs lief, al die mensen die aan ons denken en alle lieve felicitaties..nogmaals onwijs bedankt!!
Gister zijn Danique en ik bij Toob op zijn nieuwe werk even wezen kijken en daarna hebben we met oma Erna de prenatal in de megastores (waar Toob ook werkt) onveilig gemaakt en hebben we, zoals oma dat gister zei; Danique leren shoppen! hihi Allemaal mooie kleertjes hebben we gekocht/gekregen!
Vandaag kwam Niki op visite en hebben we 'smiddags lekker buiten van het zonnetje genoten met Kim en Jason..
Zoals jullie lezen, komen wij onze tijd wel door! ;)

2 opmerkingen:
Ik zit nog steeds in de aahhhh fase, haha. Echt hele lieve foto's van D&J.:D Goed om lezen dat het super gaat!!
xx Sasz
wat een gezelligheid die 2!!!
Een reactie posten