Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 7 september 2009

vriendjes

Gister avond zijn Arno, Kim en Danique haar vriendje Jason op kraamvisite geweest. Jason is 2 weken en 2 dagen ouder dan Danique, dus voor de mama's is dat erg leuk! al tijdens de zwangerschap, maar ook nu hebben we veel contact want tsja..'we lopen een beetje gelijk'! Nu allebei onze kindjes er zijn moest dat natuurlijk ook even vast gelegd worden..dus bij deze een foto van Kim met Jason en ik met Danique..


Ook hebben we foto's gemaakt van Jason en Danique samen, na een paar foto's vonden ze het blijkbaar zo leuk dat ze met armen en benen helemaal mee gingen dansen! hihi echt een onwijs grappig gezicht!


Danique had lol!!


Met ons gaat alles super! Ik had niet beter kunnen wensen...Tobias heeft het onwijs nar zijn zin op zijn nieuwe werk..in ons nieuwe huisje loopt alles voorspoedig (afgelopen zaterdag heeft Toob samen met een vriend de vaatwasser ingebouwd!) en met mij en Danique gaat het ook onwijs goed..we doen lekker rustig aan, leuke dingen, krijgen nog veel visite met nog meer cadeautjes en ook blijven er nog steeds kaarten binnenkomen! Echt zoo onwijs lief, al die mensen die aan ons denken en alle lieve felicitaties..nogmaals onwijs bedankt!!

Gister zijn Danique en ik bij Toob op zijn nieuwe werk even wezen kijken en daarna hebben we met oma Erna de prenatal in de megastores (waar Toob ook werkt) onveilig gemaakt en hebben we, zoals oma dat gister zei; Danique leren shoppen! hihi Allemaal mooie kleertjes hebben we gekocht/gekregen!

Vandaag kwam Niki op visite en hebben we 'smiddags lekker buiten van het zonnetje genoten met Kim en Jason..
Zoals jullie lezen, komen wij onze tijd wel door! ;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zit nog steeds in de aahhhh fase, haha. Echt hele lieve foto's van D&J.:D Goed om lezen dat het super gaat!!

xx Sasz

Angela zei

wat een gezelligheid die 2!!!