Allereerst wil ik dit super gave cadeau toch wel even met jullie delen! Donderdag ging hier de bel en stond de pakketjes meneer voor de deur..ik had niks besteld of iets dergelijks dus stond wel een beetje verbaasd te kijken. Toen ik de doos open maakte bleek daar deze onwijs mooie handdoek in te zitten! helemaal geborduurd naar het geboorte kaartje met Danique haar naam in het zelfde lettertype en ook het girafje is echt precies het zelfde! Een heel lief kaartje bijgevoegd om ons te feliciteren van Robin en haar ouders..Echt zoo gaaf!!

Gister moesten we voor de eerste keer naar het consultatiebureau voor Danique haar gehoortest. Hiervoor is ze met vlag en wimpel geslaagd!
Een beetje minder was dat ze een half uur voordat we daar moesten zijn even de hele boel onder spuugde, terwijl zij..maar ook ik net helemaal gedouched/gewassen en aangekleed waren! Zal je altijd net zien..
Gister avond is papa voor het eerst samen met zijn meisje gaan douchen

En in haar nieuwe romper lekker met papa knuffelen..zooo lief!!

3 opmerkingen:
2 zielen 1 gedachte, ik heb net ook geblogged hahaha en ik zie al weer wat bekends, jij mag op mijn logje speuren wat dan ;-) lol
lekker moppie heb je hoor!
xxx
Wat je al zei, Het is een super leuke handdoek !
Mooie baby hebben jullie !!!
xLisette
Lieve foto's! :)
x Sasz
Een reactie posten