Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 27 september 2009

een hoop in te halen

Zoo we hebben een hoop in te halen! Wij hebben hier bijna 3 weken zonder computer gezeten omdat die van Tobias kapot is en opgestuurd, en 2 dagen daarna ging ook mijn laptop kapot..een hoop gedoe, maar ondertussen kunnen we weer gewoon lekker online!

Er is in de tussentijd een hoop gebeurd en ik zal proberen in het kort een beetje te vertellen wat we allemaal hebben mee gemaakt!

Deze foto kon natuurlijk niet ontbreken! 4 generaties en ook nog eens allemaal vrouwen..


Van mijn collega's hebben we dit super leuke speelkleed gekregen..Danique vind het wel al erg leuk om naar de hangertjes te kijken, maar echt spelen kan ze nog niet..Luna vind het kleed ook helemaal leuk! haha


Ondertussen heeft Danique ook in haar eigen ledikant geslapen, wel overdag..want 'snachts ligt ze nog lekker dicht bij mama in de kinderwagen bij ons op de slaapkamer


Wat is ze nog klein heh als je dat zo ziet in dat grote ledikant!

Knuffelen met mama!


Het is super om lekker rond te kijken heeft Danique gevonden..maar als je ligt dan zie je niet zo veel, zo in het voedingskussen wel en kan ze alles heel goed bekijken!


Papa Tobias werkt gewoon weer de hele week en is dus ook maar weinig thuis, des te leuker om even lekker samen te knuffelen, kletsen en te 'spelen' als hij thuis komt!


Afgelopen week is Danique een beetje ziekig geweest, diarree erg verkouden, niet willen drinken en alleen maar slapen! Omdat ze maandag ook koortsig was en dat niet mag bij babytjes jonger dan 3 maanden werder we naar het JKZ gestuurd..hier hebben ze je helemaal na gekeken..Gelukkig mocht je wel weer lekker mee naar huis! Zie je de pleister van haar infuus nog zitten op haar handje..

We moeten maar goed uitzieken en alles in de gaten houden! Ondertussen gaat het gelukkig alweer een stuk beter met mijn lieve kleine alweer grote meisje..

Afgelopen woensdag was ons meisje alweer een maand oud! Jeetje wat gaat de tijd toch weer onwijs hard! We hebben onwijs veel kaarten, bezoekjes, felicitaties en cadeautjes gekregen (onwijs bedankt daarvoor iedereen!!) maar van ons had Danique eigenlijk alleen nodigen dingen gekregen...daar mocht wel verandering in komen vond ik..Als cadeautje om deze toch wel een beetje speciale dag te vieren hebben we een armbandje met haar naam er in gegraveerd laten maken..dit is hem geworden:



Samen slapen hebben we deze week lekker veel gedaan! Omdat Danique niet zo lekker was en ik gewoon erg moe, hebben we lekker veel daagjes genikst en rustig aan gedaan..

Heerlijk samen een beetje tutten, knuffelen, kletsen en spelen..super!

Donderdag voor het eerst naar het consultatiebureau geweest..hier werd ons meisje gewogen (ze weegt al 4720 gram!), gemeten (56 cm) en haar hoofdomtrek werd ook gemeten..verder werd alles nagekeken en werd ze goedgekeurd..over een maandje mogen we weer en dan is het ook tijd voor de eerste prikjes :(

Wat is ze hard gegroeid heh! En ook al zo sterk met haar nekje...vanaf dag 1 tilt ze zelf haar hoofdje al op, maar toch gaat dit steeds een beetje beter en oefenen we dit natuurlijk ook :)



Luna heeft ontdekt dat de commode toch wel erg lekker ligt en past dan ook graag op Danique!


Zoals jullie zien is er een hoop gebeurd en gaat alles super hier! Tobias is druk aan het werk..ik geniet heerlijk van mijn vrije dagen samen met mn meisje en we doen ook vooral lekker veel leuke dingen! Eigenlijk gaat alles hier super..:)

4 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Wat zijn het weer prachtig foto's geworden meis, je hebt er nooit genoeg he?????? hi hi.
Maar je hebt gelijk hoor, het is wel een heel lekker moppie om te zien hoor, ach ja, wat wil je ook met zo'n Moeder....
Geniet er lekker van, want het gaat al hard genoeg.

liefs Lilian

Anoniem zei

Mooie foto's weer! :D Goed om te lezen hoe het met jullie gaat, ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Gelukkig ben je weer online en kun je je mommy time weer delen met ons. ;) Ik vind het zo lief en mooi, k kom gauw langs. :) xxx Sasz

Anoniem zei

Ik dacht al...... waar blijven de updates????
Jullie hebben een ontzettend mooi en lief meisje en wat geweldig dat Luna zo lief is voor Danique!

Liefs Nicole

Angela zei

hoi meis,
he gelukkig ben je weer online! Leuke foto's zeg! En kanonne wat groeit ze hard zeg!!! 56 cm al! Ik ben heel benieuwd hoe het hier gaat, Pixie mag morgen weer, en krijgt dan wederom prikjes :-(
En ik zag weer wat bekends... het feetje truitje!!! Lachen he?
Idd lekker genieten want ze groeit als kool! Spreek je snel weer
xxx