Gelukkig doet mijn lieve kleine meisje het verschrikkelijk goed en is ze echt een schatje! (wel een met een hoop temperament haha, ze weet goed wat ze wil!)
Gister met oma in de tummytub geweest
Vandaag ook nog wat foto's gemaakt!
Jouw hand in de mijne...(L)
Ik kan echt wel uren naar haar kijken, naast haar liggen met haar knuffelen, aan haar ruiken (want ze ruikt zooo lekker) en bij haar zijn! Zoals jullie begrijpen geniet ik echt volop van haar! En ook Tobias doet dat in zijn vrije uurtjes..:)

2 opmerkingen:
Van wie zou ze nou die wil hebben. ;) haha maar goed om te lezen dat je geniet!! Mooie foto's heb je gemaakt. :D
liefs
Sasz
ahhh wat lief, wat ik al zei die romper hebben wij ook, staat haar lief hoor! en zo'n foto met handjes hadden wij ook van de week gemaakt ivm gedichtje in het kaartje hihihi scraponderwerp!!! je geniet er lekker van!!!
xxx
Een reactie posten