Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 3 september 2009

het 'echte' leven

Zo nu is het 'echte' leven weer begonnen..De kraamzorg is weg en Tobias is begonnen aan zijn nieuwe baan, waar hij het gelukkig onwijs naar zijn zin heeft! Maar dat betekend ook dat Danique en ik het nu samen moeten redden..op zich geen probleem, alleen wel erg druk voor mama!

Gelukkig doet mijn lieve kleine meisje het verschrikkelijk goed en is ze echt een schatje! (wel een met een hoop temperament haha, ze weet goed wat ze wil!)


Gister met oma in de tummytub geweest


Vandaag ook nog wat foto's gemaakt!


Jouw hand in de mijne...(L)


Ik kan echt wel uren naar haar kijken, naast haar liggen met haar knuffelen, aan haar ruiken (want ze ruikt zooo lekker) en bij haar zijn! Zoals jullie begrijpen geniet ik echt volop van haar! En ook Tobias doet dat in zijn vrije uurtjes..:)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Van wie zou ze nou die wil hebben. ;) haha maar goed om te lezen dat je geniet!! Mooie foto's heb je gemaakt. :D

liefs
Sasz

Angela zei

ahhh wat lief, wat ik al zei die romper hebben wij ook, staat haar lief hoor! en zo'n foto met handjes hadden wij ook van de week gemaakt ivm gedichtje in het kaartje hihihi scraponderwerp!!! je geniet er lekker van!!!
xxx