Ze is overdag steeds wat meer wakker, kan zichzelf heel goed vermaken, wil het liefst zo veel mogelijk rond kijken en dat je tegen haar kletst en gister heeft ze voor het eerst gelachen..:)
Vandaag heeft ons mooie lieve kleine meisje voor het eerst een jurkje aan! De maillotjes die we hebben zijn nog wat te groot en blote benen is een beetje koud vandaag, dus maar gewoon een broekje eronder..wat gelukkig ook heel leuk staat :) Dart moest natuurlijk wel even vastgelegd worden! En als mama dan toch bezig is met mooie foto's maken...dan maken we er maar meteen weer een heleboel, want...je kan ze nooit genoeg hebben!
Badderen in de tummytub
Danique met haar mooie vrolijke jurkje
Mijn lieverdje
kijken vind ze helemaal leuk!
*zucht*
mooi heh..
mama en Danique (L)
lekker slapen..

3 opmerkingen:
wat een heerlijke berg leuke, lieve foto's Marije! Echt ook een mooi meisje....fijn dat ze het zo goed doet joh! Ben jij weer wat de oude inmiddels??
Zo aan de foto's te zien is ze weer lekker gegroeid. :) Ga je al je foto's in een plakboek of iets dergelijks plakken? Zou een leuk idee zijn!
x Sasz
lieeefffff staat haar super leuk joh dat jurkje!
Ik heb pixie ook in zo'n vrolijke outfit gehesen, zal straks even foto's maken ;-) hopelijk is het gezellig op je werk vanmiddag!
xxx
Een reactie posten