Vanmiddag heeft Danique in haar eigen bedje geslapen en na een uurtje slapen, vond ik mevrouwtje zo terug:
Wat een ding zeg!
Ook heeft ze vandaag weer lekker met onze diertjes geknuffeld, Luna de poes geaait en Roos de cavia 'geproeft'..
Ik ben een beginnetje aan het maken aan een albumpje van onze vakantie in november op LAnzarote, het wordt vooral een heel vrolijk boekje, met felle kleurtjes en veel foto's! Want tsja nu de volgende vakantie al geboekt is (wel pas in september hoor) moeten we de vorige natuurlijk wel in stijl afronden..
Zoals jullie wel kunnen zien was het een heerlijk weekendje zo samen met mn meisje!

2 opmerkingen:
Oh die tweede foto is mooi!!!!!!!
Die verdiend een heel groot canvas!
En wat wordt Danique toch al groot, als ik het goed zie zit ze al in de kinderstoel.
Heerlijk he zulke weekendjes. Helaas was ons weekend een stuk minder relaxed met een heel verkouden en benauwde olivier :-(
leuk he? ik heb de foto's nog steeds niet op mijn blog gezet van kennis maken met de nijntjes, ik denk morgen! wel de sneeuwfoto's erop gezet trouwens. en wat scrapspul.
Dat pakje staat wel super gaaf hoor, past mooi bij d'r oogjes die kleur! Leuk ook dat ze het halve bed door crost he? Hier nog zo'n draaikont hoor!
xxx
Een reactie posten