zaterdag 31 juli 2010
tandjes poetsen
Nu onze Danique haar tandjes wat groter beginnen te worden werd het tijd om ze eens te poetsen. Een mooie speciale tandenborstel voor babytjes hadden we al even liggen en zodoende gingen we vandaag aan de slag. Kindertandpasta er op en poetsen maar. Eerst mama even goed en daarna mocht ze het ook nog even zelf proberen, wat best een succes was!

Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
leuk he als ze eenmaal dat soort "grote meiden dingen" zelf kunnen? Vooral omdat het nog zo'n klein meiske is!
xoxo voor jullie van Pixie en mij
Een reactie posten