Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 4 september 2010

Duimelijntje zomerfeest

Het jaarlijkse zomerfeest van Danique haar kinderdagverblijf was weer erg geslaagd. Ze hadden het plein erg mooi versierd, met veel verschillende (zelf en door de kinderen gemaakte) versieringen in het thema 'dieren'. Er waren verschillende spelletjes te doen, die voor Danique nog niet allemaal konden, maar met 2 spelletjes kon ze wel mee doen..dus zo gezegd, zo gedaan, heeft Danique haar eigen leewenmasker gekleurd en een snoepketting geregen met chippies die in haar mond belanden ipv aan de ketting! Lekker ding...


En verder waren er nog een aantal leuke activiteiten voor de kinderen zoals bijvoorbeeld een springkussen! Als je je had opgegeven dan kon je ook blijven eten, dat hebben wij niet gedaan dus na de spelletjes zijn wij rustig aan weer richting huis gegaan. Komen we bij de uitgang de ijskar nog tegen, dus ook nog even een ijsje gehaald. Voor Danique was het haar eerste eigen ijsje en ze heeft ervan zitten smullen! Als ze maar dacht dat we in de buurt kwamen van haar ijsje begon ze meteen te sippen! hahaha Ze zat natuurlijk helemaal onder, maar dat hoort erbij..



Ze heeft er echt van zitten genieten, en je hoeft haar dus niet te vragen wat ze op curacao volgende week veel gaat eten! hahahaha Ik denk dat jullie wel een flauw vermoeden hebben ;)

Geen opmerkingen: