We wilde eigenlijk nog voor wat positiekleding voor mij kijken, maar dat hadden ze helemaal niet, dus zijn we ook nog naar de prenatal in demegastores gewest, wat een enorme winkel is dat zeg! Hier hadden ze wel positiekleding :) en heb ik van mijn moeder (en van Guus, want het zijn natuurlijk ook zijn centen) 2 shirtjes, een bolerovestje en een huis/joggingbroek gekregen! En ik kan vertellen, het zit heerlijk! hihi
Zelf heb ik hier nog een pak kraamverband, veiligheidsspelden en een regenhoes voor de maxicosi gekocht! Ik heb me dus erg netjes gedragen, alleen maar 'moet' spullen..hahaha
Mijn moeder en Guus zijn ook nog lekker blijven bbq-en, dus het was een superleuke en gezellige dag!
Het was ook weer tijd voor nieuwe buikfoto's dus heb ik Tobias maar weer aan zijn shirt getrokken en dit is het resultaat:
Mijn buik met al weer 24 weken zwangerschap. Het gaat echt zoo hard, ik kan het wel blijven roepen en iedereen zegt het, maar het is ook echt zo! Nog maar 13 weken, dan mag beebje komen in principe..dat zijn nog maar iets meer als 3 maanden! Nog maar 2 weekjes en dan ga ik alweer het 3e en laatste semester in..nog maar 112 dagen tot de uitgerekende datum..Ik kan niet wachten! :)

1 opmerking:
je hebt een prachtige buik Marije..ik blijf je op de voet volgen hoor ;) Geniet nog even van het laatste deel!
Een reactie posten