Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 25 april 2009

zwangerschaps nieuws #9

Met mij gaat alles goed, ik voel me nog steeds goed (op wat buikpijn na als ik teveel heb gedaan overdag). De kilo's zijn nog steeds weer blijven staan,terwijl ik echt onwijs veel eet de laatste tijd! Ben benieuwd wat de verloskundige daar van zegt vrijdag. Ik ga beebje nu toch echt wel steeds duidelijker voelen, wat zooo'n leuk gevoel is!! Nu nog we tenminste hahaha, nu doet beeb me nog geen pijn met de schoppjes. Ook wordt het hartje steeds duidelijker als we met de doppler luisteren..super blijft ook dat om te luisteren..

Ik was begonnen met de babywas vorig weekend, en was zo lekker op dreef dat ik maar meteen alles heb gewassen. Ook alle kleertjes, waar ik eigenlijk nog even mee wilde wachten. (ik heb wel 3 dingen verpest in de wasmachine..hum)
Maar nu zit alles opgeruimd in een grote doos en een tas met een heerlijk ruikend zwitsalgeurbuiltje erbij!
Ik had trouwens nooit gedacht dat ik de was doen, en dan vooral strijken ooit nog leuk zou gaan vinden! Maar al die babydingen doe ik echt met genoegen :) Ik vind het zooo leuk om al die dingen te strijken, dat ik nog net niet de babysokjes heb gestreken! hihi

Gister heb ik nog deze leuke kruikzak op de kop getikt! Ik vind hem zooo lief :) Die mag straks wel bij beebje in bed! hihi


Ook hebben we nog een super lief, zelfgemaakt knuffelpopje cadeau gekregen van Marjet (het zusje van een vriendin van mij). Echt een schat, en ook het knuffeltje vind ik echt super geworden!


Ik ga zo lekker shoppen met mn moeder bij babypark in Gouda en het is weer tijd voor buikfoto's dit weekend (en ik kan jullie vertellen dat mn buik echt heel hard is gegroeid!) dus vandaag of morgen meer!

1 opmerking:

Angela zei

hoi meis,
nou ik ben benieuwd wat je allemaal weer mee naar huis sleept vandaag ;-)
Heb je gemist de afgelopen dagen, ging met mij niet zo lekker nl en ik moest rust houden, heb dus ook bijna niet achter de pc gezeten.
Ben ook benieuwd naar je buikje hoor!!! De mijne is de afgelopen dagen ook weer gegroeid, kan er nu bijna een ontbijtbordje op kwijt hihihi
Heel fijn weekend
xxx