Ik voel me de afgelopen 2 dagen jammer genoeg wel wat minder, heb erg last van banden en buikpijn..Ook weer erg veel geslapen en toch een lgeheel rot gevoel..
Morgen samen met Karlijn lekker uitgebreid naar de schoonheidsspecialiste (oa mn voetjes want daar kan ik straks zelf niet meer bij hihi), ik hoop dat dat ontspannen me dan een beetje goed doet!
Beebje ga ik wel steeds duidelijker voelen! Erg leuk, we hebben een snoezellamp/babyprojector gekocht en omdat beebje nu al geluidjes van buiten mijn buik kan horen, zet ik hem soms al aan. (na de geboorte schijnen baby's dat dan te herkennen en rustig van worden. Poes Luna vindt de lamp ook erg mooi en staat dan ook steeds naar de lichtjes te springen en de mauwen hihihi, gekke kat!
Ik had nog wat cadeaubonnen liggen en daar heb ik allemaal leuke dingetjes voor onze kleine uk van gekocht! Bewaarbakjes voor borstvoeding of andere voedingsmiddelen, een badspons eendje en deze 2 super lieve speeltjes:
Hier zijn alle boodschappen voor Pasen al in huis (wat een enorme klus, pffff), morgen ga ik lekker genieten en zaterdag wil ik nog even het huis aan kant maken.
Verder wil ik nog een extra dekentje halen voor beeb, voor in de wieg. Nu hebben we alleen een ledikant dekentje en met een spugende beeb met spuitluiers opkomst is het denk ik wel zo handig dat we voorbereid zijn op alles! hihihi
Zucht, die hormonen die zorgen voor dat koopzieke gedrag wordt ik nu wel een beetje zat! Ik ga wat te eten maken, dit weekend volgt sowieso weer een buikjesfoto, het is weer 2 weken geleden.

1 opmerking:
gos het zal ook weer eens niet!!! we hebben gewoon dezelfde snoezellamp/projector! jawel echt waar!!!
vind het erg naar voor je dat je je weer zo rot voelt meid, gelukkig heb je morgen een vrije dag en hopelijk is het voor jou ook een "goeie vrijdag!".
gelukkig heb je toch nog ff kunnen shoppen, en ook ik heb alle boodschapjes in huis gehaald vandaag voor de pasen, lekker dat het allemaal maar klaar is toch?
Fijne paasdagen we spreken elkaar ongetwijfeld morgen weer ;-)
xxx
Een reactie posten