Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 19 april 2009

lekker geshopt!

Gister zijn Tobias en ik na dat ik klaar was met werken even lekker wezen shoppen in Leidschenhage. We hebben ook voor de baby wat dingetjes gekocht 'natuurlijk' haha.
Dit super leuke pakje:

En dan hadden we nog 2 shirts met lange mouwen, een blousje, een zwembroek en deze leuke Woezel en Pip speelgoedbal!


Mijn moeder kwam ook nog even langs met een cadeautje! 3 hele lieve kleertjes, die ik pas laat zien als de beeb er is, hihi
Ik heb wel nog het knuffelkuiken op de foto gezet wat we met Pasen van mijn moeder en Guus hebben gekregen:


Vandaag ben ik begonnen met alle baby was, een hele klus nog. Als eerst al het beddengoed, hydrofiele en flanellen luiers, washandjes, spuugdoekjes, handdoeken, waskussenhoezen, navelbandjes, wikkeldoek en kruikzak (wat al 3 wassen waren!) en nu heb ik een wasje met alle rompertjes, mutsjes en sokjes er in zitten..
Met de rest van alle kleertjes wacht ik nog even, maar dit is dan vast lekker gedaan en klaar! Zeker met het vooruitzicht dat ik waarschijnijk hoogzwanger zal moeten verhuizen, is het wel lekker als ik dan dit allemaal al lekker klaar heb!

Als jullie me zoeken; ik ben aan het strijken! hihi

1 opmerking:

Angela zei

liegebeest je bent helemaal niet aan het strijken, je zit nu met mij op msn ;-)
Heb ik je aangestoken met de babywas meid? Wat een mega klus he ondanks die mini-kleertjes?!
Ik mag komende week van mezelf ook nog ff shoppen want zoveel kleertjes heb ik helemaal niet blijkt. "Maar" 3 setjes mt 50 en 3 setjes maat 56 de rest is allemaal groter!
Fijne zondag!!! Veel plezier met de was!