Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 11 april 2009

buikfoto's

Bij deze dan weer wat buikfoto's, het was alweer 2 weekjes geleden. Ik vind zelf dat mn buik dit keer niet heel erg gegroeid is, maar misschien denken jullie daar wel anders over!

De eerste is een foto waarop ik zelf lig, ik heb hem bewerkt naar zwart wit omdat ik vond dat het zonlicht dat op mn buik schijnt dan beter uit kwam. De rest zijn wel gewoon staande, kleuren foto's!





Van Karlijn hebben we gister een heel lief cadeautje gekregen, een mutsje en rompertje met daarop allemaal lima groene beestjes (vogeltje, lieveheersbeestje, rups en bijtjes) en een wit overslag truitje voor als beeb net geboren is, want dat is lekker makkelijk aantrekken omdat het niet over het hoofdje hoeft!


Gister ook lekker uitgebreid naar de schoonheidsspecialiste geweest, heb dus weer een heel zacht huidje en poezelige voeties! hihi Daarna met Karlijn en Tobias nog lekker tapas gegeten, een super leuke dag dus..:)
Vandaag doe ik lekker rustig aan en ga ik van het getrappel van beeb genieten! <3

1 opmerking:

Angela zei

super buikie meid en leuke spulletjes van karlijn zeg! heerlijk dat je weer op en top zacht en poezelig bent ;-) Nou genietze lekker van de trapjes! hier inmiddels dikke kickbox wedstrijden hihih
xxx