Afgelopen week heb ik weer lekker met al mn babyspullies zitten rommelen, ik heb van alle kleertjes de prijskaartjes afgehaald en ze netjes op hangertjes gehangen en de rest 'alweer' opgevouwen! haha Ook heb ik de kinderwagen opgemaakt, aan het ledikantje/wieg kan ik nog niet beginnen door dat (onertussen bestempeld als) stomme huis, dus ben ik maar hard aan de slag gegaan met de kinderwagen! Ik kan jullie vertellen het is echt heel schattig geworden!
Mijn moeder had op 2 lakentjes een kantje gemaakt en die kreeg ik op 1e paasdag terug, een van die ligt nu in de kinderwagen, samen met het knuffelkuiken wat we erbij kregen!
De afgelopen dagen heb ik wel weer veel last gehad van banden/buikpijn jammer genoeg. Verder voel ik me nog steeds erg goed. Mijn gewicht is ook deze week weer blijven staan en dat betekent dat ik tot nu toe dus alleen nog maar ben afgevallen!
Best netjes al zeg ik het zelf met ondertussen alweer 23 weken...
Ik zag net op de teller dat het nog maar 120 dagen duurt tot de uitgerekende datum! Nog 20 daagjes dus, dan kunnen we echt gaan aftellen!! :)

1 opmerking:
jaaaaa nog "maar" 120 daagjes ;-)
Leuk he dat pakket van etos? Ik was/ben er ook blij mee!! Heb je die van kruidvat en prenatal ook?
Je bedje/wagen is echt super schattig geworden!
Als ik het goed heb onthouden ging je vandaag lekker babyshoppen toch? Veel plezier!!! Ennuhh straks wel weer showen he?!!
xxx
Een reactie posten