Ook heb ik vannochtend voor het eerst mijn buik zien bewegen als ukkie schopte! Echt heel grappig om te zien :) Tobias heeft de baby jammergenoeg nog niet voelen schoppen, elke keer als hij zijn hand er op legt stopt het schoppen of schopt beeb naast zijn hand! Nu al eigenwijs dus, haha. Het zal vast niet lang meer duren!
Deze week en volgende week is het vakantie, voor mij de laatste keer voordat ik met verlof ga hele dagen werken. Wel gek hoor, want ik vind de vakanties altijd zo leuk om te werken! Nog 2 weekjes werken, dan heb ik lekker een weekje vrij genomen..lekker voor mezelf een beetje rommelen en ik wil vast wat dingen in gaan pakken voor de verhuizing..Daarna nog maar 7 (of 6) weekjes werken tot mijn zwangerschapsverlof..het gaat echt zoo hard!
Ik heb ook nog een lieve lente foto van Luna:

Geen opmerkingen:
Een reactie posten