Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 11 juni 2009

alweer ruim 30 weken!

De afgelopen 2 weken hebben hier thuis in het teken gestaan van het verven van de meubeltjes voor op de babykamer. Van donker groen naar wit is een hele kleus kan ik je vertellen! Schuren, verven, lakken..hard werken dus..




Na hard werken hebben we gister avond de commode in elkaar kunnen zetten, en ook het ledikantje is zo goed als klaar! Wel wil ik voor de commode nog deurknopjes kopen, maar daar ga ik maar eens rustig naar op zoek ;) Het (voorlopig) eind resultaat:


Daarnaast heb ik heel hard gewerkt aan mijn eindproject voor school. Ook hier heb ik gister de laatste hand aan gelegd. Mijn collega en begeleidster Sacha kijkt hem nog een keer na op spelfoutjes en kleine aanpassingen en dan ga ik hem vanavond netjes uitprinten en in een mapje doen. Morgen inleveren, en dan is dat ook lekker weer afgesloten..Wat dat betreft is ook het einde van mijn opleiding in zicht!

Dinsdag avond was de eerste avond van mijn zwangerschapscursus. Het viel me uiteindelijk alles mee! We kregen nu vooral veel informatie en hebben wt oefeningen gedaan. We zijn met een groepje van 7, maar er waren er nu maar 6 dus ik ben benieuwd of het bij 6 blijft of dat de 7e er alsnog bij komt. Het lijkt me een gezellig groepje, dus ik ben benieuwd :)

Ondertussen alweer 30 weken en 4 dagen zwanger, hier onder heb ik nog een foto van mijn buik met 30 weken precies; afgelopen zondag. Ik heb wel het idee dat mijn buik op foto's dikker lijkt als in het echt hahaha (of zou dat verbeelding zijn??)

Geen opmerkingen: