Gister middag zoals ik al in mijn eerdere blog vertelde toch nog even voor een extra controle langs bij de verloskundige. Zij heeft ook weer alles agekeken en ook hier bleek alles weer heel netjes. Mijn bloeddruk was nu 100/70,mijn buik groeit goed (ondanks dat deze inderdaad wel heel koud is) en het hartje van de baby klopte mooi, maar ze zei ook dat dit niet altijd een garantie hoeft te zijn dat de baby zich ook 'goed voelt'.
Dus toch stuurde ze me voor de zekerheid nog even door naar Bronovo voor nog een CTG scan. Ze zei ook dat ik dan maar even moest vragen of ze mijn urine na wilde kijken op een eventuele blaasontsteking, want dat zou dan ook een verklaring zijn voor de verhoging die ik had.
Wij weer naar Bronovo, ik aan de CTG..volgens de gyneacoloog daar kon die zo in het boekje zo mooi zag deze er uit! Ook hebben ze inderdaad mijn urine nagekeken. In eerste instantie werd hier wat eiwit en bloed in gevonden, dus met spoed door naar het laboratorium..maar deze bleek uiteindelijk helemaal schoon. (Dus ook geen blaasontsteking). De gyneacoloog heeft ook nog een echo gemaakt om te kijken hoe de baby beweegt en ligt en ook hierop, net als op de CTG, was te zien dat beeb wel gewoon beweegt!
De vraag blijft echter waarom ik dat niet voel? Uit alle onderzoeken blijkt dat alles goed is, maar ik blijf weinig leven voelen..
Toch weer naar huis gestuurd met dezelfde mededeling als de vorige keren; veel rust en zo weinig mogelijk doen. Mocht er woensdag nog geen verandering zijn, dan moest ik maar weer bellen..
Ik ben zoals je wellicht wel begrijpt, een weekje eerder al met verplicht vervroegd verlof (zoals ikhet maar noem). Ben vanochtend wel mee geweest het voorlopig koopcontract tekenen, want anders hebben we straks nog geen huis! Maar wel lekker met de auto gegaan..Vanmiddag heb ik zelfs nog lekker 2 uur geslapen..Rustig aan doen, doe ik dus echt wel! Alhoewel ik wel moet zeggen; ik verveel me de pletter!!!
Mja, beeb gaat voor alles natuurlijk!
Morgen is Tobias jarig..zijn laatste verjaardag 'met z'n tweetjes'! Echt vieren wilde hij niet, maar ik heb wel een lekkere uitgebreide lunch verzorgd..mijn moeder en Guus zijn er dan ook, want mijn moeder komt hier wat doen in huis! Zo lief :)
dinsdag 30 juni 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
van harte met Tobias! En fijn om te weten dat alles goed is, maar ontzettend jammer en zorgelijk voor jezelf dat je je kindje niet zo goed voelt.....goed dat je je rust neemt, je krijgt het nog druk genoeg met de verhuizing! succes met alles en ik vond het ontzettend leuk om een berichtje te ontvangen van je!
Een reactie posten