Ik heb maar meteen een taartje gehaald en 's avonds zijn mijn moeder, Guus, opa en oma even wat komen drinken en een stukje taart halen. Ik kreeg meteen al een bos bloemen en een lieve kaart!
Donderdag avond bij de eindprojectmarkt Heb ik ook nog een cadeautje gekregen! Mijn lieve klasgenootje Ria had voor ons een super lief doosje gemaakt met daarin allemaal zelfgebreide sokjes met fimoklei poppetjes erin! Echt zooooo schattig!!
Normaal gesproken zouden de sokjes of blauw of roze zijn, en het poppetje er in een snoepje. Die snoepjes verkopen ze alleen in het blauw of roze, aangezien wij nog niet willen vertellen welk geslacht ons kindje heeft, heeft Ria de poppetjes ook zelfgemaakt van fimoklei. En zelfs met de kleuren heeft ze rekening gehouden..Ben er dan ook echt heeel blij mee!
Woensdag is de kraamzorg langsgeweest. Het was een vrij lang, maar wel duidelijk gesprek. We hebben veel informatie en uitleg gekregen, en we konden al onze vragen stellen..Goed geregeld dus!
Ik ga weer lekker verder genieten van mijn weekend waarin ik niets meer 'moet'! We zijn vanmiddag even lekker naar Scheveningen geweest, op een chillbank, vuurtje dr bij, lekker wat te drinken en wat gegeten...helemaal gezellig! We hadden al zo lang niks gezelligs meer echt samen gedaan, en nu mijn school afgerond is heb ik weer echt weekend! :)

2 opmerkingen:
yeah! lekker voor je meid, gefeliciteerd! en nu echt dan gaan genieten he na al dat harde werk?!
Marije! Wat lees ik nu...je bent geslaagd!! Geweldig meis..van harte!!
Met je zwangerschap gaat ook alles goed lees ik...fijn meid! Het begint ook voor jou nu op te schieten.....hoe is het met de huizen jacht?? Ik hou je blog in de gaten hoor....geniet nog!
Een reactie posten