Nog maar heel even dus!
Het viel me op dat de laatste liggende blote buikfoto (ja ja) alweer heel wat weekjes geleden was gemaakt, heb dus gister maar meteen een nieuwe gemaakt ;)
Het verven is nu helemaal klaar, de commode stond al in elkaar, maar ondertussen heb ik ook deurknopjes gevonden en er op gemaakt. Vannochtend de laatste hand aan het ledikantje gelegd. Toen die helemaal goed droog was heb ik die samen met Tobias in elkaar gezet..Vervolgens heb ik de hele woonkamer verbouwd en achter in de kamer (die vrij groot is) een nood-babykamertje gemaakt! Voor nu ben ik er wel tevreden mee..in het nieuwe huis wordt het natuurlijk nog veel mooier ;) hihi
Over het nieuwe huis gesproken; we zijn bezig met een huisje. In principe zijn we al tot een overeenkomst gekomen, al hoewel we nog even wachten met echt toezeggen tot aankomende maandag. Dan hebben we een afspraak staan met mijn oom erbij voor het bouwtechnisch aspect. Ik be heel benieuwd naar wat hij zegt! Als dit een beetje positief is dan kunnen we de overeenkomst aan gaan en dan kan alles 'weer' in werking gezet worden..laten we het hopen!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten