Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Het was natuurlijk te verwachten; Luna heeft het ledikantje ingepikt!!! Mja echt heel erg is het niet, want voordat beebje komt wil ik de lakentjes en dekentjes die er nu in liggen toch nog een keertje wassen...
2 opmerkingen:
Aww, wat lief! :D
x Sas
wat een super leuke foto's en lekker kleurtje ook die hemel enzo!
Succes met het huisje vandaag!
Een reactie posten