Echt een hoop afgetel op het moment...maar wat gaat het hard zeg! Voor school is op één toets na, lekker alles klaar! Op werk ben ik echt al dingen aan het afronden en overdragen..Ik vind het wel gek hoor om straks zo'n lange tijd niet te hoeven werken!
Ook ben ik vandaag bij de verloskundige geweest. Alles was geukkig goed! Bloeddruk was 120/75, gewicht nog steeds 2 kilo onder begingewicht en dat was erg netjes! Het hartje klopte mooi zonder over te slaan. Mijn baarmoeder groeide goed, en was vooral in de breedte goed vol (mijn buik zit niet zo hoog)
Maar wat wel fijnw as om te horen was dat beebje nog met het hoofdje naar beneden lag en al een begin had gemaakt met indalen!
De buikpijn die ik wel eens heb (voelt als buikpijn die je hebt als je niet lekker bent) komt ook doordat ik dan te veel gedaan heb. Ik moest dan maar lekker een warme kruik of douche nemen en mijn rust pakken! Ze was erg tevreden over me
Ik mocht over 2,5 weken terug komen maar dat kwam echt niet uit! Dus nog een keer over 3 weken, omdat ik me zo goed voel. Mocht dat toch minder worden, dan moest ik bellen!
Zondag hebben Tobias en ik nog wat leuke foto's gemaakt, hier een paar ervan:
Wij samen (L)
31 weken zwanger!
Kusje van (aanstaande) papa voor baby..
Ook het huis zit weer wat vooruitgang in, Tobias is afgelopen maandag samen met mijn oom wezen kijken voor wat bouwtechnisch aspect. Mijn oom was vrij positief over dit huis. Hij had wel wat op en aanmerkingen, maar voor de prijsklasse waarin wij kijken/kopen is het logisch dat die er zijn. Dat zei hij ook. Verder gaf hij ons wat tips wat betreft het koopcontract. Die zijn we nu aan het opstellen in een mailtje en dan kan daarna het voorlopig koopcontract opgesteld gaan worden, en de financiering aangevraagd gaan worden!
Hopelijk hebben we dit keer iets meer geluk dan de vorige keer...

Geen opmerkingen:
Een reactie posten