Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 2 oktober 2009

update

Ondertussen is het alweer oktober en is ons lieve kleine meisje alweer bijna 6 weken oud. Dat betekend dat dan ook de kraamperiode afgelopen is.. Ik moet zeggen dat ik dat toch best wel heel erg jammer vind! Ik bedoel, er is zoveel gebeurd en daarnaast is het gewoon een hele leuke periode..ook wordt ik meteen weer even met mijnn eus op de feiten gedrukt; wat wil zeggen..het gaat zoooo hard!! haha ik kan daar wel over door blijven zeuren...sorry daarvoor!





Danique doet het in ieder geval super! Ze is een heel tevreden babytje, ze eet/drinkt en slaapt goed en huilt eigenlijk vrij weinig! Ze hou er van om er lekker bij te zijn en wil veel kijken en luisteren..
Met mij gaat het ook super, in principe ben ik gewoon weer de oude 'marije'..ik ben alleen wel wat sneller moe en moet mij conditie wat dat betreft gewoon nog weer een beetje opbouwen! Ook heb ik nog wel last van mijn bekken en loop ik nog alsof ik net bevallen ben.

Toob heeft het onwijs naar zijn zin op zijn nieuwe werk en 'bloeit' weer helemaal op nu hij uit de sleur is van zijn oude baan..en ik moet zeggen, dat doet de sfeer hier in huis ook wel goed! haha

Afgelopen woensdag ben ik met Danique langs geweest op mijn werk. De kinderen vonden het helemaal geweldig en waren dolenthousiast! We zijn dan ook overladen met tekeningen en allemaal mooie strijkkralenwerkjes waar ze met zijn alle een mobiel van gemaakt hebben. Ook was het wel heel leuk om mijn collegaatjes weer te zien en even bij te kletsen met iedereen...:)

Toen is op de Zevensprong was, besefte ik ook gelijk dat ik alweer ruim 13 weken verlof had op dat moment en er nog maar 7,5 week heb! Jeetje...ook dat gaat al zo hard! haha Wat ik heel graag wilde (en Toob ook absuluut niet vervelend vond) is nog even lekker er tussenuit met z'n 3tjes voordat ik weer aan het werk moet en Danique naar KDV. We hebben zo'n onwijs druk en hectisch jaar achter de rug dat we daar wel even aan toe zijn! Daarom hebben we besloten dat we lekker 8 daagjes naar Lanzarote vliegen in november! Ik heb er zooo veel zin in!!

Mijn 2 lieve schatjes!




Nou tot snel weer!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh lekker op vakantie! Ik ben jaloers......

Fijn dat het met jullie allemaal zo goed gaat! Ik hoop dat dat nog heel lang zo zal blijven!

Liefs Nicole

Anoniem zei

Ja, ze is alweer 6 weken. Leuk om alles zo te volgen en het gaat idd snel!! Kan niet wachten totdat ik Danique kan zien en jou natuurlijk, haha. :P

Tot gauw. xx Sasz

Angela zei

ik zei het op msn al... lekker hoor op vakantie, ik ben ook jaloers!!! Wij willen in januari een weekendje weg, en ik denk dat dat nog gaat lukken ook dus ook ik ben blij!!!
Wat een dotje is het toch en ja de tijd gaat belachelijk hard, mijn moppie is maandag al weer 3 maanden oud whaaaaaa
Fijn weekend!
xxx

jacqueline zei

O wat een poepie is Danique toch......echt een prachtig meisje!
Wat heerlijk ook dat het allemaal zo fijn gaat!
Je gaat straks vast met een fijn gevoel weer werken.
Maar eerst lekker op vakantie.......geniet er maar lekker van.,

Groetjes Jacqueline

Ria zei

wat een lieve foto van Tobias en Danique Marije! Geniet nog maar lekker van je tijd zo thuis, en straks op vakantie..top!