Met mij gaat het ook onwijs goed, in het begin had ik erg last van spierpijn, maar dat is ondertussen bijna helemaal weg! Ik voel me goed en doe heel veel alweer zelf..
Ook is de borstvoeding nu goed op gang en dat is een fijn idee..Ik vind het deels wel tegenvallen. Iedereen doet erg makkelijk over het voeden, maar het vergt wel heel veel van je lichaam! Ondanks dat is het welk heerlijk om lekker veel en echt intiem contact met je kindje te hebben en geniet ik er dan ook wel heel erg van :)
Vandaag was de laatste dag kraamzorg. Ik ga die 2 lieve meiden wel onwijs missen hoor, we hebben het dan ook echt getroffen!
Aanstaande dinsdag gaat Tobias ook weer aan het werk, dus dan ben ik echt 'alleen'..dat zal wel even wennen worden denk ik, vooral de aanspraak ook in huis, aangezien Toob net een maand vakantie heeft gehad!
Er zijn al heel wat mensen wezen komen kijken naar ons lieve meisje, en we zijn overladen met lieve reacties, felicitaties, kaartjes en cadeautjes! Echt onwijs bedankt daarvoor iedereen..
Hier nog even wat foto's van de afgelopen week (het is wel een echte selectie, want ik heb echt onwijs veel foto's gemaakt!!!)
3e dag
Elke dag wordt ik even gewogen..eerst ben je iets afgevallen, maar na een week zit je al 220 gram boven je geboorte gewicht!
Lekker slapen in de box
4e dag
Voor het eerst met papa en mama in de tummytub! Het aankleden daarna is alleen wel wat minder leuk, dat is zo koud namelijk na mijn badje..
Voor het eerst met z'n 3tjes even naar buiten..het ijkt wel hartje winter zo dik ben ik ingepakt! haha ik heb wel heerlijk bijna de hele tijd liggen slapen..
5e dag
Samen met mama voor het eerst lekker onder de douche! Lekker die warme straal op mijn buikje..
6e dag
Slapen kan ik als de beste!
7e dag
Heerlijk slapen in het grote bed van papa en mama
Mijn kleine meisje met haar mooie oogjes open
Super gaaf cadeau van Karlijn gekregen! Helemaal zelf samengesteld met allemaal kleine en unieke cadeautjes..:)
8e dag
Heeeeeerlijk bij mama gegeten! Haha de druppels hangen nog aan haar kinnetje..
Lieve kleine babyvoeties...*zucht*
Voor het eerst in je wipstoeltje..zelf was je het er nog niet zo heel erg mee eens!
Nu ga ik weer lekker van mn meisje en haar papa genieten!

3 opmerkingen:
Wat een leuke foto's! Die ene waar ze in het grote bed ligt vind ik echt heel erg mooi, moest er ook om lachen. Zo klein maar meteen het middelpunt. :)
Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie. :D
xxx
Sasz
heee marije wat gaaf die foto's zo leuk..maar ik wilde heel graag langs komen maar we hebben geen kaartje gekregen...sniffff....mag ik toch komen?
ohhhwww wat een lekker wijffie ook!! Lekker he zo tuttelen met je meisje?! Het grappige is dat ik zie dat we écht heel veel dezelfde dingen hebben!!! ;-) wisten we natuurlijk al maar toch leuk om het terug te zien hihihi
Wat ik op de sms ook al zei; mensen doen idd alsof je BV "ff" doet maar helaas het vergt wel meer dan dat! Ben blij dat je er toch van kunt genieten en je het prettig vindt!!!
Dikke knuffels van mij en Pixie!!!
xx
Een reactie posten