Mevrouwtje zit steeds vaker op handen en knieën te wiebelen, in de box op haar kleed, in bed, op schoot..hoe lang zou het nog duren? Ze gaat zich ook zittend ondertussen steeds makkelijker en beter zelf vermaken..
en met de piano van mijn tante is ze helemaal blij!
Toch blijft ze maar een klein en fijn poppetje, ze is natuurlijk wel ziek geweest tussendoor, vandaar dat ik haar donderdag nog even ben wezen wegen voor mijn eigen gevoel, even kijken hoe de zaken er voor stonden. Danique woog nu 6760 gram, dat is maar 20 gram meer dan een goede maand geleden, en ze was al niet zo groot! Nou is het wel zo dat babytjes als ze ziek zijn altijd heel makkelijk afvallen, zeker bij spugen en diarree en laat mijn babytje dat nou net allebei gehad hebben..
..Gelukkig doet ze er verder niet voor onder, want ondanks die groei doet ze het verder prima! Toch vind ik het wel gek om te zien dat babytjes in onze omgeving die een stuk jonger zijn als Danique al een stuk meer wegen en grotere kledingmaatjes nodig hebben..
...Zoals toen we afgelopen vrijdag zijn gaan shoppen met Mandy en Julian (7 weken jonger als Danique) zij staan bij maat 74 te zoeken, terwijl wij achterblijven bij maatje 62 of 68 op de groei! Maar het was een onwijs gezellige middag en we hebben lekker bijgekletst :) Ik ben apentrots op mijn lieve kleine poppie..
..gister in de bus bijvoorbeeld, ze heeft het constant zo voor elkaar dat er wel iemand is van wie ze de aandacht krijgt! Ook het hondje naast ons was natuurlijk helemaal prachtig..kleine flirt ;)
Nou, ik ga me aankleden want ik lig nog met mn laptop in bed en kijken of het weer een beetje mee wil zitten, dan ga ik even uitwaaien op Scheveningen!

1 opmerking:
wat gaat dat hard hè! Jaida is donderdag 1 april 7 maanden en doet ook al niks anders dan zitten en wiebelen op handen, voetjes en knietjes :) net als Danique is Jaida ook maar een kleintje, wel iets zwaarder dan Danique (7,2kg) maar ook hier nog steeds in maatje 62/68. wij, khalid en ik, zijn ook maar klein dus zal ze het ook zeker daarvan hebben. maar zolang haar ontwikkeling niet achterloopt is het toch prima. wij kunnen wat langer met kleding doen, dat scheelt weer in de portomonnee moet je maar denken hahaha.. je meisje is wel een bjoetie hoor!! geniet lekker van je meissie..
Een reactie posten