DEze taart is voor de dochter van mijn collega die dit weekend 10 jaar werd. Hij is gemaakt van een chocoladecake met stukjes chocolade erin en heeft twee vullinglagen.
De onderste is gevuld met aardbeienkwark en de bovenste met een laagje door mijn oma gemaakte aardbeien-bessenjam en een laagje pralinecreme.
Het andere bestelde taartje is een klein bolletje voor 4-6 personen. Hij is gevuld met sinasappelbavaroise met daar doorheen stukjes mandarijn en afgesmeerd met champagnecreme..hummmm!
Omdat ik nog wat beslag over had met bakken heb ik voor ons zelf 2 kleine taartjes kunnen bakken om hier een stapeltaartje van te maken. Ik dacht eens te gaan oefenen met boetseren en ben lekker de hele middag op mn gemakje bezig geweest, met dit als resultaat!
Een vrolijk lente-taartje..de onderste taart is een chocoladecake met stukjes chocolade erdoor, gevuld met een laagje ananasjam en kokosbavaroise. De bovenste
laag is een naturelcake gevuld met passievruchtcreme humm, ik krijg er al trek van..nog even wachten tot zo bij de koffie! haha

2 opmerkingen:
En nog even een stukje doorsturen van allebei graag ;-) wow meid wat heb jij er een feestje van gemaakt!
xoxo
oh wat zien die taartjes er geweldig uit en die vullingen...... hmmmmmmm.
Nieuwe hobby????
Een reactie posten