Vervolgens heb ik ze bekleed/versierd met marsepein in vrolijke lente decoratie
Nou de helft van de werkweek zit er alweer op..pff en wat voor een! 2 collega's van mij zijn vrij, en met inval is het toch altijd even anders. Niet slechter hoor, maar meer anders. Ook heb ik deze week nog 2 ochtenden cursus en heb ik de TSO over genomen. Lekker druk dus! hihi

1 opmerking:
zo hehe ik ga er even voor zitten hoor... wat een super vrolijke gezellige cuppies, leuk gedaan hoor!
xoxo
Een reactie posten