Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 31 maart 2010

vrolijke lente/paas cupcakes

Gister avond heb ik na een heeeeeele lange en drukke dag werken nog even 'snel' wat cupcakes gebakken. Nog even tijd voor mezelf! Ze zijn gevuld met groene appel creme (op verzoek van Toob) en afgesmeerd met een laagje lemoncurd.
Vervolgens heb ik ze bekleed/versierd met marsepein in vrolijke lente decoratie




Nou de helft van de werkweek zit er alweer op..pff en wat voor een! 2 collega's van mij zijn vrij, en met inval is het toch altijd even anders. Niet slechter hoor, maar meer anders. Ook heb ik deze week nog 2 ochtenden cursus en heb ik de TSO over genomen. Lekker druk dus! hihi

1 opmerking:

Angela zei

zo hehe ik ga er even voor zitten hoor... wat een super vrolijke gezellige cuppies, leuk gedaan hoor!
xoxo