Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 5 maart 2010

vanalles

Zo mijn eerste 'echte' werkweek zit er weer op! Wat een week zeg, opzich 4 dagen ging prima..maar dan zul je net zien dat er in die week allerlei ongewone dingen gebeuren...

Maar nu is het lekker weekend, mijn weekend begon goed..de hele dag heb ik veel gedaan in huis, alles gesopt, stofgezogen, schoongemaakt en gewassen! Inclusief Danique, ze vind in bad gaan echt een feestje en wordt al helemaal enthousiast zodra ze door heeft dat ze weer in badje mag...Als het aan haar ligt, zit ze er zo een half uur in de spetteren en spelen


Toen het huis helemaal schoon was zijn Danique en ik nog even naar buiten geweest, naar de kinderboerderij en de winkels. Ik had voor het eerst de kinderwagen omgebouwd naar wandelwagen..Echt een strak plan vond ze het nog niet..ze had het koud, ze zit nu natuurlijk veel minder beschut en keek de hele tijd angstig! Uiteindelijk is ze gelukkig toch ook nog even in slaap gevallen



Maar toch bouwen we nog even terug ;)

Alweer even geleden had ik deze nijntje taart gemaakt, het was meer om te oefenen hoe je zo'n plaatje van marsepein op een taart kunt maken..ik weet wel dat ik de volgende keer de lijntjes met zwart ga maken, want nu valt het gezichtje helemaal in het niet, en dat vind ik jammer!


Dinsdag kregen we visite van 2 lieve collega's die vorig jaar ook bij mij in de klas gezeten hebben. Ze hadden ook nog cadeautjes voor Danique mee genomen, een heel lief jurkje met bijbehorend broekje, een sleutelhanger met haar naam en een zonnebril! hihi Ik was ook weer goed bezig geweest en had een stel heerlijke muffins gebakken..Een deel is met stukjes chocolade, kaneel en gevuld met een stukje zachte fudge, de andere helft is naturel en 'gevuld' met citroen creme.



Nu heb ik echt weekend! hahaha allemaal leuke dingen doen voor mezelf dus..:)

Jullie ook fijn weekend!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ah die foto van Danique in bad is zoo lief!!

X Sasz

Angela zei

wat een schattig taartje! je kan met een kwastje en zwarte kleurstof ook de boel inschilderen, werkt ook goed ;-)

leuke foto's weer, wat een mutsie is het toch ook he?
xxx