Ook zelf haar toetje eten is een feestje:
Ja hoor..zat ze zo in eens in de kruiphouding in de box :) Prachtig vond ze het en zat dan ook vrolijk heen en weer te wiebelen..
Kijken bij Gijs
Nu het zelf zitten zo goed gaat en ze het ook goed volhoud konden we wel een keertje proberen om ook in bad te zitten..Nu het badje op de grond stond kon ze ook meer zien, bijvoorbeeld dat Luna (die momenteel geobsedeerd is door de douche/badkamer) steeds even kwam kijken. Spelen ging ook errug goed zo zittend!
Morgen begint de (weer enorm drukke) werkweek weer! Dus vandaag nog even de overige stukjes kapsel opgemaakt door 2 ieniemini taartjes te maken..
Een lieveheersbeestje gevuld met lemoncurd en kersenkwark met stukjes kers erin
En een vrolijk kersen-lentetaartje gevuld met pralinecreme en sinasappelkwark
Verder hebben we vandaag lekker van het weer genoten en is Danique nu aan het wennen met ook de nacht in haar eigen kamer te slapen..maar het is vooral mama die het moeilijk vind dat ze niet meer bij haar in de kamer slaapt!

2 opmerkingen:
wat een schattige taartjes zeg! En leuke foto's ook weer!
Oei is het nu dan echt zo ver dat ze op d'r eigen kamertje slaapt? Went snel hoor!
xxx
die taarten zijn geweldig joh ,marije...
Een reactie posten