Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 14 maart 2010

Jason en Danique

Onverwachts kwamen vrijdag Kim en Jason gezellig op visite. Wat hebben die 2 kleintjes weer super lief met elkaar gespeeld (op het oren en haren trekken na dan..haha) Het was alweer een heeeeeele poos geleden dat we ze samen op de foto gezet hadden, en nu ze allebij kunnen zitten geeft dat natuurlijk wel weer een heel leuk 'kiekje' hihi





Gister hebben we lekker rustig aan gedaan, beetje het een en ander in huis, lekker veel met Danique geknuffeld en gespeeld en we zijn nog even in het nieuwe huis van mijn moeder en Guus wezen kijken waar Tobias meteen wat lampjes opgehangen heeft.

Zo nog een gezellig dagje vandaag want mijn vriendinnetje Angela, Igor en Pixie zijn onderweg naar hier! Maar daarover later meer :)

Geen opmerkingen: