Gister hebben we lekker rustig aan gedaan, beetje het een en ander in huis, lekker veel met Danique geknuffeld en gespeeld en we zijn nog even in het nieuwe huis van mijn moeder en Guus wezen kijken waar Tobias meteen wat lampjes opgehangen heeft.
Zo nog een gezellig dagje vandaag want mijn vriendinnetje Angela, Igor en Pixie zijn onderweg naar hier! Maar daarover later meer :)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten