Het is toch nog gelukt met de taart. Het is een chocoladecake gevuld met een laagje aardbeien-bessenjam van mijn oma, een laagje aardbeienvlaaivulling en een laagje bokkenpootjesslagroom!
Omdat ik nog wat over had heb ik voor ons zelf een klein snel sterrentaartje met glitters gemaakt.
Dit was het weer, heb wel ook nog het een en ander over Danique te vertellen, dus dat komt ook dit weekend nog wel even!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten