Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 27 maart 2010

nog een taartje op bestelling

Voor gisteravond had ik een American style barbietaart als bestelling. Het was een behoorlijk werkje, zeker omdat ik gister ook nog een uitgebreide shopafspraak had staan met Mandy en Julian. We zijn met de baby's gaan babyshoppen! En het was super gezellig, lekker bijgekletst enzo en een paar dingetjes nog gekocht ook..

Het is toch nog gelukt met de taart. Het is een chocoladecake gevuld met een laagje aardbeien-bessenjam van mijn oma, een laagje aardbeienvlaaivulling en een laagje bokkenpootjesslagroom!



Omdat ik nog wat over had heb ik voor ons zelf een klein snel sterrentaartje met glitters gemaakt.


Dit was het weer, heb wel ook nog het een en ander over Danique te vertellen, dus dat komt ook dit weekend nog wel even!

Geen opmerkingen: