Centraal Station
Allereerst hebben we het Diamantmuseum bezocht, binnen mocht je helaas geen foto's maken..wat een boel prachtige juwelen lagen daar zeg!
Belgische frieten horen er natuurlijk bij, net als een grote doos heerlijke belgische praline chocolaatjes die we hebben gekocht voor thuis..kunnen we nog een beetje na genieten van een heerlijk weekend!
Tobias en Danique op het plein voor het gemeentehuis, op de achtergrond de onze lieve vrouwe kathedraal
Danique en ik met de kathedraal op de achtergrond
Danique vond het prachtig in het hotel slapen, en heeft dan ook goed geslapen...veel buiten geweest overdag natuurlijk, want naast het museum en het bekijken van het oude centrum hebben we ook nog wat geshopt en 's avonds natuurlijk lekker uit eten geweest, dat maakt moe! Niet alleen Danique sliep al vroeg maar ook wij deden al vroeg het licht uit..
Zondag ochtend naar de vogeltjes markt, helaas was het weer vandaag minder mooi en regende het behoorlijk de hele dag!
Na de vogeltjes markt zijn we nog de stijlvolle klassieke dierentuin gaan bekijken
Is het al droog??
Na de dierentuin hebben we de trein weer richting huis genomen, terug kijkende op een errug gezellig weekendje met z'n drietjes!

1 opmerking:
ziet er uit als een heel gezellig weekendje meid! hopelijk kom je deze eerste lange week ook een beetje goed door, nu is het echt allemaal weer terug naar "normaal"
xxx
Een reactie posten