Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Hi! Volgens mij ben je een wat rustigere weg ingeslagen met scrappen en ik vind het prachtig. Je bovenste layout is heel erg mooi, lekker meisjesachtig en past perfect bij de foto. Wat wordt je kleine meid al groot zeg als ze zelfs al voorzichtig haar eerste stapjes zet!
2 opmerkingen:
Hi!
Volgens mij ben je een wat rustigere weg ingeslagen met scrappen en ik vind het prachtig. Je bovenste layout is heel erg mooi, lekker meisjesachtig en past perfect bij de foto.
Wat wordt je kleine meid al groot zeg als ze zelfs al voorzichtig haar eerste stapjes zet!
Wat zijn ze weer schattig....stuk voor stuk...lieve zachte kleuren....en wat wordt ze alweer groot, de tijd gaat snel, te snel.
Tijdje niet komen kijken, maar er is te veel gebeurd hier prive, sorry meis.
lieve groet Lilian
Een reactie posten