Zondag ben ik samen met Danique en mijn moeder naar Meijendel geweest. Heerlijk een stuk gewandeld en achteraf in het pannenkoekenhuis een lekkere pannenkoek gegeten! hmm..Ook Danique heeft mee zitten smullen!
Een boefje is ze wel! Nu ze zich steeds mobieler wordt (ze kruipt als een razende en klimt als mijn kleine 'klauterkabouter') is niets meer veilig voor haar..Danique trekt zich sinds een paar dagen ook op tot op haar voetjes, ipv tot haar knietjes, en loopt dan ook rustig al wat kleine stapjes langs het randje..
Ook kwam ik er zaterdag achter dat haar eerste tandje nu toch echt door is, ook al is hij nog wel heeeel klein, lang zal het niet meer duren voordat hij goed zichtbaar zal zijn..dag tandenloos smoeltje :(
En ondanks dat ze eigenlijk nog niet echt tandjes heeft, eet ze alles! Bij de nootjesboer kreeg ze een doosje rozijntjes, de eerste keer..maar dat vond ze wel wat!
En ook heeft ze ondertussen al een keertje heerlijk zitten smullen van een paar chippies..
Mja nu zit ons weekje vrij er weer op en moeten we weer aan de bak! Er komt wel een leuke maar drukke tijd aan zo met de zomervakantie, maar als ik het voor het kiezen had.....aftellen tot de vakantie dus maar!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten