Van de glijbaan..
Samen met papa op het springkussen, maar dat viel toch nog niet echt in de smaak, ze gleed steeds weg en dan was het brullen..
Spelen op de kussens..

Nog even in de ballenbak..de bal bij mama op dr neus!
Ballen stapelen
ja het was gezellig, ondanks dat ik er in het begin een beetje tegenopzag aangezien het prachtig weer was..zaten wij daar in de binnenspeeltuin. Gelukkig was daar binnen maar weinig van te merken. Voordeel was wel dat het lekker rustig was en dat was voor die kleintjes wel heel fijn..Zo was het toch een hele geslaagde middag!

1 opmerking:
hé wat krijgt danique een lekkere ronde toet zeg! ziet er gezellig uit tussen al die balletjes!
xxx
Een reactie posten