Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 7 juni 2010

ballorig

Afgelopen zaterdag een zeer geslaagd en gezellig middagje in ballorig gehad. Met Kim, Arno, Jason en nog vrienden van hen. Danique vond het wel erg wennen, de ballen vond ze wel wat..maar echt op onderzoek uitgaan deed ze (nog) niet..Jason daarin tegen wel! hihi



Van de glijbaan..


Samen met papa op het springkussen, maar dat viel toch nog niet echt in de smaak, ze gleed steeds weg en dan was het brullen..




Spelen op de kussens..



Nog even in de ballenbak..de bal bij mama op dr neus!


Ballen stapelen


ja het was gezellig, ondanks dat ik er in het begin een beetje tegenopzag aangezien het prachtig weer was..zaten wij daar in de binnenspeeltuin. Gelukkig was daar binnen maar weinig van te merken. Voordeel was wel dat het lekker rustig was en dat was voor die kleintjes wel heel fijn..Zo was het toch een hele geslaagde middag!

1 opmerking:

Angela zei

hé wat krijgt danique een lekkere ronde toet zeg! ziet er gezellig uit tussen al die balletjes!
xxx