Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 26 juni 2010

zomerse temperaturen

Wauw heh, wat is het heer-lijk weer!! Eindelijk komt de zomer nu echt een beetje door en zit het weer een beetje mee..Ik hou er wel van, en Danique ook zo hebben we gemerkt! Want tsja zeg nou zelf, wat is er nou lekkerder om zonder jas in je korte broek en tshirtje naar buiten te kunnen? Een heleboel ijsjes en vers fruit te eten? Of om heerlijk in het zwembadje op het balkon te poedelen?


Voor Danique ideaal! Geen dikke lagen kleding nodig die alleen maar in de weg zitten met bewegen, maar lekker de vrijheid, het liefst alleen in haar rompertje!

Erg leuk om te zien, Danique heeft sinds een paar dagen door wat 'geven en krijgen' inhoud en geeft je zo dus telkens haar speeltje, speentje of knuffel om die vervolgens weer terug te krijgen en dan het spelletje opnieuw te spelen!

Heerlijk om zo te kunnen genieten van ons kleine lieve meisje!

1 opmerking:

Angela zei

leuk he al die veranderingen? bij pixie zie ik dat ook, en ze vindt het geweldig om ons te voeren!. Lekker dat je meisje zo kan genieten op het balkon in d'r badje