Spelen met haar nieuwe bal van opa en oma gekregen..
Super toch, zo'n grote zandbak!
Ome Axel bouwt wel even een zandkasteel voor Danique
Danique komt even kijken wat er allemaal gebeurd
Lekker ding!
Ome Axel, Darcy en Danique
Het begon ook nog te regenen, dus zijn we maar binnen gaan schuilen met wat te drinken en een heerlijke tapasschotel. En voor Danique een lekkere boterham bij ome Axel op schoot.
Zo vaak zien we Axel niet, dus juist deze momenten zijn dan wel heel erg leuk! Echt een leuk geniet momentje met mijn kleine broertje..

1 opmerking:
nou dat ziet er gezellig uit hoor met ome axel en tante darcy!! jammer van het weer maar goed je hebt toch een abbo op het strand
;-)
xxx
Een reactie posten