Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 8 juni 2010

zandkasteel

Zondag gezellig met mijn broertje Axel en zijn vriendin Darcy naar het Scheveningse strand geweest. (Danique en ik lijken daar ondertussen wel vaste klant! haha) Het weer viel een beetje tegen, maar dat maakte Danique niet uit, die had het weer super naar haar zin...

Spelen met haar nieuwe bal van opa en oma gekregen..


Super toch, zo'n grote zandbak!


Ome Axel bouwt wel even een zandkasteel voor Danique
'

Danique komt even kijken wat er allemaal gebeurd


Lekker ding!


Ome Axel, Darcy en Danique


Het begon ook nog te regenen, dus zijn we maar binnen gaan schuilen met wat te drinken en een heerlijke tapasschotel. En voor Danique een lekkere boterham bij ome Axel op schoot.


Zo vaak zien we Axel niet, dus juist deze momenten zijn dan wel heel erg leuk! Echt een leuk geniet momentje met mijn kleine broertje..

1 opmerking:

Angela zei

nou dat ziet er gezellig uit hoor met ome axel en tante darcy!! jammer van het weer maar goed je hebt toch een abbo op het strand
;-)
xxx