Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 21 juni 2010

Suikerlelie

Ik wilde het toch eens proberen, een levensechte bloem te maken van suiker. De spulletjes ervoor besteld en dan maar eens proberen heh..nou dit was het resultaat en ik moet zeggen, ik vind hem toch best aardig gelukt voor een eerste keer! (al zeg ik het zelf..)



Ondertussen heeft hij ook zijn plekje gevonden op een minitaartje..Dit maatje is precies leuk met z'n 2tjes..(want Danique die eet natuurlijk nog niet echt mee)
Het is een chocoladebiscuit met stukjes pure en melk chocolade gevuld met frambozenjam en aardbeienkwark een erg lekkere combi!

1 opmerking:

Angela zei

super knap gedaan meis hij is prachtig!!
xxx