Ondertussen heeft hij ook zijn plekje gevonden op een minitaartje..Dit maatje is precies leuk met z'n 2tjes..(want Danique die eet natuurlijk nog niet echt mee)
Het is een chocoladebiscuit met stukjes pure en melk chocolade gevuld met frambozenjam en aardbeienkwark een erg lekkere combi!

1 opmerking:
super knap gedaan meis hij is prachtig!!
xxx
Een reactie posten