Vandaag heb ik samen met mijn zusje haar taart gemaakt voor haar 18e verjaardag as zondag. Ze had zelf bedacht wat voor taart ze wilde maken en dit was haar wens. Het meeste heeft ze zelf gedaan, alleen met een klein beetje hulp!
Het is een chocoladecake gevuld met melk en pure stukjes chocolade, gevuld met aardbeienjam en een laag slagroom met heeel veel verse aardbeitjes.
Dan nog een taartje met een puzzelplaatje van Mega Mindy voor de dochter van mijn collega. Zij wordt dit weekend 4 jaar en is dol op Mega Mindy. Het was een enorm gepriegel, maar ik ben er wel tevreden over. Ik heb hem afgemaakt met zilvere glittersterren aan de zijkanten.
Het is een naturelcake gevuld met frambozenjam en frambozenkwarkbavaroise..
Als laatste nog een klein boetseertaartje, voor Tobias. Hij baalde ervan dat hij nog nooit een chocoladetaartje gekregen had door mij zelfgemaakt. Speciaal voor Tobias dus; naturelcake met stukjes melkchocolade, gevuld met chocoladekwarkbavaroise en een laagje getempreerd met goldoro (vanillefruit)

1 opmerking:
nou dat zijn weer heeeeel veel leuke taartjes meid!!!
En Toob, nu niet meer mopperen hoor!!!
xoxo
Een reactie posten