
Toch is het me gelukt en ben ik er zelf toch nog best tevreden over, dit is hem geworden: (sorry ik krijg het niet voor elkaar om de foto's te draaien:S)
Last but not least heb ik gister nog een taartje op bestelling afgeleverd, voor de vader van mijn beste vriendinnetje Anne, hij wordt vandaag namelijk 50! Het is een voetbalshirt met natuurlijk de kleuren van de vereniging waarvan hij voorzitter is..
An was er al helemaal blij mee, ik ben errug benieuwd wat haar vader er van vind! Ze kwam hem gister ophalen met 2 Amerikaanse vriendinnen die over zijn voor wat daagjes...een bliksembezoek met veel geknuffel met Danique en kort even bijgekletst te hebben, en haar vriendinnen ontmoet was het toch wel heeeel leuk haar weer even gezien te hebben, want dat is maar schaars op het moment! hihi
Nou ik ga nog even genieten van het mooie weer..X

2 opmerkingen:
wow meis wat gaaf, zowel je lootje als je taart, lekker creatief weekend dus week!!!
xoxo
waanzinnig mooi taartje en marije die taart was ook errug lekker. heel leuk en th hoor kuz katelijne
Een reactie posten