Ik heb het boekje gemaakt met de lijn Passport en bijbehorende embellies, zelf heb ik nog wel wat lintjes/kantjes en bloemetjes erbij gebruikt. Het boekje is gebonden met de BIA
zaterdag 23 augustus 2008
Brugge
Het weekend van 8 augustus ben ik samen met Tobias lekker een weekendje er tussen uit gegaan naar Brugge! Toch nog een beetje vakantie want verder werken we allebij gewoon de hele zomer..We hebben een super weekend gehad, met veel foto's want tsja daar ben je scrapper voor toch?? haha
Ik heb het boekje gemaakt met de lijn Passport en bijbehorende embellies, zelf heb ik nog wel wat lintjes/kantjes en bloemetjes erbij gebruikt. Het boekje is gebonden met de BIA.JPG)
Ik heb het boekje gemaakt met de lijn Passport en bijbehorende embellies, zelf heb ik nog wel wat lintjes/kantjes en bloemetjes erbij gebruikt. Het boekje is gebonden met de BIA
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

9 opmerkingen:
Wat is je boekje onwijs mooi geworden.
En wat een schitterende foto's heb je gemaakt!
Je boekje straalt echt romantiek uit.
Super hoor!!!
Groetjes Jacqueline
Ziet er heel leuk uit Marije! Een mooi aandenken aan een prachtig stadje in Belgiƫ [mijn favo :D]
Heel erg leuk geworden zeg. En wat snel. Bij mij blijft het helaas allemaal maar liggen op het moment.
Zijn je bladzijden van cardstock gemaakt?
Groetjes Kim
erg leuk boekje, mooie foto's ook!
wat een superleuk boekje weer!!!
leuk boekje weer zeg! en soms blijft hier ook wel eens iets liggen hoor ;-)
xxx
Superleuk bummetje Marije, Wat een leuke herinnering voor later.
Marjolijn
Wederom ontzettend leuk gedaan! Die BIA is toch wel super als ik dit zo zie, het is echt af!
Mooi boekje van een mooi plaats.
Jenny
Een reactie posten