Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 23 augustus 2008

Brugge

Het weekend van 8 augustus ben ik samen met Tobias lekker een weekendje er tussen uit gegaan naar Brugge! Toch nog een beetje vakantie want verder werken we allebij gewoon de hele zomer..We hebben een super weekend gehad, met veel foto's want tsja daar ben je scrapper voor toch?? haha
Ik heb het boekje gemaakt met de lijn Passport en bijbehorende embellies, zelf heb ik nog wel wat lintjes/kantjes en bloemetjes erbij gebruikt. Het boekje is gebonden met de BIA











9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is je boekje onwijs mooi geworden.
En wat een schitterende foto's heb je gemaakt!
Je boekje straalt echt romantiek uit.

Super hoor!!!

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Ziet er heel leuk uit Marije! Een mooi aandenken aan een prachtig stadje in Belgiƫ [mijn favo :D]

Anoniem zei

Heel erg leuk geworden zeg. En wat snel. Bij mij blijft het helaas allemaal maar liggen op het moment.
Zijn je bladzijden van cardstock gemaakt?

Groetjes Kim

Anoniem zei

erg leuk boekje, mooie foto's ook!

Janine zei

wat een superleuk boekje weer!!!

Angela zei

leuk boekje weer zeg! en soms blijft hier ook wel eens iets liggen hoor ;-)
xxx

Anoniem zei

Superleuk bummetje Marije, Wat een leuke herinnering voor later.

Marjolijn

Anoniem zei

Wederom ontzettend leuk gedaan! Die BIA is toch wel super als ik dit zo zie, het is echt af!

Anoniem zei

Mooi boekje van een mooi plaats.

Jenny