Ook een nieuw LOtje van mij!! Ik kreeg gistere 2 geweldige kits binnen vanuit Amerika en daar ben ik maar meteen mee aan de slag gegaan.. Het is een LOtje geworden wat ik zelf een beetje een combi van vintage met free style vind! Ik vind hem in ieder geval erg leuk geworden
2 opmerkingen:
Oh, Marije wat een mooi lootje. Het is echt geweldig geworden!
meid wat is ie gaaf!!! je bent sneller dan ik hoor! en super lootje geworden!!
Een reactie posten